Rabu, 14 Mac 2012

Pengenalan Produk Wardah

Salam Semua...

Mesti tak semua pernah dengar nama produk ni kan??
Produk ini adalah daripada Indonesia..
Produk kosmetik ini adalah halal sesuai dengan ketentuan syariah Islam...
' WARDAH' yang bererti bunga mawar. Produk WARDAH ini mempunyai certificate halal MUI ( lihat http: / / halalmui.org) memberikan jaminan kebaikan produk....

Saya cakap macam ni sebab bila saya pakai make up dari Wardah..
Muka saya kurang gatal2 berbading produk lain...
Ini saya sertakan gambar saya memakai produk Wardah...
Ini adalah solekan untuk bersanding...
Kalau solekan biasa cukup sekadar Compact Powder pun dah ok....
Tapi kalau nak pakai foundation pun takde masalah...
Wajah jadi semakin berseri...


So kalau ada apa-apa pertanyaan boleh la contact saya melalui dua cara, iaitu:

012-6584903
khairul_mazliana@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan